Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Balıkesir

Valilikler

T.C. Sındırgı Kaymakamlığı
T.C. Sındırgı Kaymakamlığı
T.C. Sındırgı Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik İMZA YETKİLERİ YÖNERGESİ
  • SINDIRGI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kolluk Gözetim İhbar/Şikayet
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
°C
24
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Dernekler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
    • İMZA YETKİLERİ YÖNERGESİ
  • SINDIRGI
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kolluk Gözetim İhbar/Şikayet
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • Resmi İlan Portalı
  • İLETİŞİM
 

SINDIRGI KAYMAKAMLIĞI SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI PERSONEL ALIMI İLANI

23.12.2022

EK-1

KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU

 

KURUM BİLGİLERİ

Kurum Adı/Unvanı: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Adresi: Camikebir Mah. Akhisar Cad. Hükümet Konağı Sındırgı Balıkesir

Telefonu:0 266 662 25 09

Faks no:0 266 5162059

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: Temizlik İşçisi (Bayan)

Açık İş Sayısı:1 (bayan)

Niteliği (Geçici/Daimi):Geçici

Deneyim Süresi:-

Başvuru Tarihleri:26.12.2022-02.01.2023

Başvuru Adresi:Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

İrtibat Kişisi:Mesut TURFAL

Unvanı:Vakıf Müdürü

Telefonu:0 266 516 2059

E-posta:balikesir.sindirgi@sydv.org.tr

GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ

Yer: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma Vakfı

Tarih:05.01.2023

Saat:11:00

ÇALIŞMA ŞARTLARI

Çalışma Adresi: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma Vakfı

Çalışma Süresi:31.12.2023’e kadar

Çalışma Saatleri:08:30-17:30

MÜRACAAT KOŞULLARI

1- T.C. vatandaşı olmak.

2- Medeni haklarını kullanabilmek.

3- 18 yaşını tamamlamış 40 yaşını doldurmamış olmak.

4-3294 sayılı yasa kapsamında olmak.

5- Kamu haklarından mahrum sayılmamak.

6- Adli Sicil ve Sabıka kaydı temiz olmak.

7- Görevini yapmaya engel sağlık sorunu ve seyahat etmeye engeli olmamak.

8- En az ilkokul mezunu olmak.

9-İlan tarihinden önce Sındırgı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olmak.

9-Müracaatlar şahsen yapılacak.( posta yolu ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek)

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

Kimlik Fotokopisi, Diploma Fotokopisi,  Sağlık Raporu, 2 adet vesikalık fotoğraf

İkametgâh Belgesi, Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği, Sabıka Kaydı,

 

FORM ONAY BİLGİLERİ

Tarih:23.12.2022

Adı Soyadı: Zafer OKTAY

Unvanı: Kaymakam/Vakıf Başkanı

Kaşe/İmza

 

Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.

 

EK-1

KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU

KURUM BİLGİLERİ

Kurum Adı/Unvanı: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Adresi: Camikebir Mah. Akhisar Cad. Hükümet Konağı Sındırgı Balıkesir

Telefonu:0 266 662 25 09

Faks no:0 266 5162059

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: Koordinatör

Açık İş Sayısı:1(bayan)

Niteliği (Geçici/Daimi):Geçici

Deneyim Süresi:-

Başvuru Tarihleri:26.12.2022-02.01.2023

Başvuru Adresi:Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

İrtibat Kişisi:Mesut TURFAL

Unvanı:Vakıf Müdürü

Telefonu:0 266 516 20 59

E-posta:balikesir.sindirgi@sydv.org.tr

GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ

Yer: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Tarih:05.01.2023

Saat:10:00

ÇALIŞMA ŞARTLARI

Çalışma Adresi: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Çalışma Süresi: 31.12.2023’e kadar

Çalışma Saatleri:08:30-17:30

MÜRACAAT KOŞULLARI

1- T.C. vatandaşı olmak.

2- Medeni haklarını kullanabilmek.

3- 18 yaşını tamamlamış 40 yaşını doldurmamış olmak.

4- Kamu haklarından mahrum sayılmamak.

5- Adli Sicil ve Sabıka kaydı temiz olmak.

6- Görevini yapmaya engel sağlık sorunu ve seyahat etmeye engeli olmamak.

7- İlan tarihinden önce Sındırgı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olmak.

8-Kamu Personel Seçme Sınavından en az 60 puan almak.

 9- En az 4 yıllık lisans mezunu olmak. Üniversitelerin eğitim fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla Fen Edebiyat Fakültelerinden veya Psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi ve Sosyal Hizmet alanlarından mezun olmak.

10-Müracaatlar şahsen yapılacak.( posta yolu ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek)

 

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

Kimlik Fotokopisi, Diploma Fotokopisi, KPSS sonuç belgesi,  Sağlık Raporu, 2 adet vesikalık fotoğraf

İkametgah Belgesi, Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği, Sabıka Kaydı,

FORM ONAY BİLGİLERİ

Tarih:23.12.2022

Adı Soyadı: Zafer OKTAY

Unvanı: Kaymakam / Vakıf Başkanı

Kaşe/İmza:

 

     

Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.

EK-1

KURUM DIŞI KAMU İŞÇİ ALIMI İLAN FORMU

KURUM BİLGİLERİ

Kurum Adı/Unvanı: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Adresi: Camikebir Mah. Akhisar Cad. Hükümet Konağı Sındırgı Balıkesir

Telefonu:0 266 662 25 09

Faks no:0 266 5162059

TALEP/BAŞVURU BİLGİLERİ

Meslek Adı: Eğitmen

Açık İş Sayısı:1(bayan)

Niteliği (Geçici/Daimi):Geçici

Deneyim Süresi:-

Başvuru Tarihleri:26.12.2022-02.01.2023

Başvuru Adresi:Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

İrtibat Kişisi:Mesut TURFAL

Unvanı:Vakıf Müdürü

Telefonu:0 266 516 20 59

E-posta:balikesir.sindirgi@sydv.org.tr

GÖRÜŞME/MÜLAKAT BİLGİLERİ

Yer: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Tarih:05.01.2023

Saat:10:30

ÇALIŞMA ŞARTLARI

Çalışma Adresi: Sındırgı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı

Çalışma Süresi: 31.12.2023’e kadar

Çalışma Saatleri:08:30-17:30

MÜRACAAT KOŞULLARI

1- T.C. vatandaşı olmak.

2- Medeni haklarını kullanabilmek.

3- 18 yaşını tamamlamış 40 yaşını doldurmamış olmak.

4- Kamu haklarından mahrum sayılmamak.

5- Adli Sicil ve Sabıka kaydı temiz olmak.

6- Görevini yapmaya engel sağlık sorunu ve seyahat etmeye engeli olmamak.

7- İlan tarihinden önce Sındırgı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olmak.

8-Kamu Personel Seçme Sınavından en az 60 puan almak.

 9- En az 4 yıllık lisans mezunu olmak. Üniversitelerin eğitim fakültelerinden, formasyon almış olması şartıyla Fen Edebiyat Fakültelerinden veya Psikoloji, psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyoloji, çocuk gelişimi ve Sosyal Hizmet alanlarından mezun olmak.

10-Müracaatlar şahsen yapılacak.( posta yolu ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecek)

 

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

Kimlik Fotokopisi, Diploma Fotokopisi, KPSS sonuç belgesi,  Sağlık Raporu, 2 adet vesikalık fotoğraf

İkametgah Belgesi, Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği, Sabıka Kaydı,

FORM ONAY BİLGİLERİ

Tarih:23.12.2022

Adı Soyadı: Zafer OKTAY

Unvanı: Kaymakam / Vakıf Başkanı

Kaşe/İmza:

     

Not: Bu form işçi alımı yapılacak her meslek için ayrı ayrı düzenlenerek iş arayanlara duyurulması için bağlı olunan İŞKUR İl Müdürlüğüne/Hizmet Merkezine gönderilir.

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
Camikebir Mahallesi Akhisar Caddesi 10330 SINDIRGI/BALIKESİR
02665161001
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız